Ny look

Som ni ser har bloggen fått nytt utseende!!! Tackar snälla Emelie Lindeborg för att hon fixat detta åt mig...
Tyckte den andra kändes lite inaktuell då Dockan inte varit hos mig på länge och Alle åker hem på söndag, han är för övrigt och dejtar en brud igen! Två av hans fyra ston är iaf dräktiga... Riktigt kul!
Isa trivs på nya stället och framförallt så verkar de trivas med henne, vilket iofs inte är något svårt att göra! Fina lilla häst...

Så just nu har jag bara Wella och Eddan hemma.
I onsdags fick de komma in, promenad med sadel, träns och en som innan vi gick in hängde lite över sadeln stod på schemat för Wella som tar allt med ro! Funderar och funderar över om jag ska anmäla henne till RIKS utställningen för New Forest (den är ju i Vetlanda).

På onsdag blir de utflykt till Fortuna för lite pyssel och manklippning!

Ska försöka knåpa ihop ett inlägg om Ungern, men fokus just nu ligger på bästa vännens bröllop som är redan imon!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0