SM 2013

Just nu laddar alla mina "fjordvänner" för fullt, om två veckor är det dax för årets iaf enligt mig största "happening"...
I år blir det dock inget deltagande för mig och mitt team! Väldigt sorgligt och oerhört tråkigt... Vi hade verkligen velat försvara vårt guld och jag tror vi hade kunnat göra det på ett bra sätt, ibland önskar ja att ja kommit i kontakt med Alle när han var tio år... <3

Så om någon vecka får jag lämna ifrån mig "min" fina pokal, tänkte skicka den med Jenny H... Är för mycket tävlingsmänniska för att åka dit och titta tyvärr! Det kommer göra för ont att sitta där och titta utan att deltaga!!!
När det ända man hade velat är att vara med...
Funderar på att göra ett inlägg och tippa lite vinnare skulle ni vilja läsa om de?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Gärna lite tips :-) de är kul

2013-06-28 @ 13:44:39
URL: http://solskenslady.wordpress.com
Postat av: Emelie

Vore jätte kul med ett sånt inlägg! Helst vinnare i varje gren också :D men synd att du inte kommer att tittar :(

2013-06-28 @ 13:46:59
URL: http://allroundekipagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0