Tomt

Idag flyttade Isa till sin nya familj... Vilket känns helt rätt om jag är realistisk och fruktansvärt sorgligt om jag är känslosam!
Visst hon har varit utlånad de sista och inte varit hemma, men hon har ju ändå varit min och jag har vetat att hon kommer tillbaka...

Men nu har hon en alldeles egen familj där hon får va viktig och hamnar i centrum!!!
De är ju så de ska vara... Hon har så mycket kvar att ge så hon behöver nya människor att "lära" upp! Hon som är tryggheten själv, finns nog ingen jag litar på så mycket som hon... De i kombination med en otroligt "snällhet" gör henne till den perfekta familjehästen!!!
Finns det nu en liten fölunge i hennes mage så är den min när den föds... Så de håller vi så klart tummarna för!!!

Nu ska ja sova imon ger jag och Timmie oss iväg ner till Skåne!

Sov gott!
Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0