21 mars

Tittar man i almanackan ska det vara den 21 mars idag, tittar man ut tror man mer det är den 21 december!
Idag fick jag till och med "locka" ut Alle han ville vända igen när han möttes av snöstorm... Idag blir de vilodag och förmodligen får hästarna komma in lite tidigare! Snön vräker ner!

Jag har nog ingen feber längre men väldigt ont i kroppen, känns som jag vet var varenda muskel och led sitter just nu. Känns som lite massage hade suttit fint, fast det ska man ju inte få när man är sjuk...
Men en man som kunde skotta och bära ved hade varit bra att ha nu i alla fall ha ha ha... ;0) Så är det någon som vill jobba lite man eller kvinna så bara hör av er, så vilar jag i soffan idag med...

Usla influensa försvinn... Jag vill att det ska bli april, har så mycket spännande på gång då...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Behöver du hjälp kan du bara ringa!!

2013-03-21 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0