Ommöblering

Idag får vi nog strukturera om "gänget" i stallet...
Wella och Eddan e verkligen super bästisar ute, de leker och kliar varandra, hellre än att äta.
Men inne är båda ganska "kaxiga" och "stoiga" vilket resulterar i väldigt tjuriga miner och massa sparkar och hugg i väggar... Och jag gillar inte sånt! I mitt stall ska det vara lugnt och tyst!

Så inatt ska fröken Wella få bo mitt emot Allman istället så blir det en tom box mellan Eddan o Alle... Får se om Alle saknar Wella för mycket eller om de fungerar?!?
Annars får vi hitta på en ny lösning... Man får ju helt enkelt prova sig fram!

Idag va verkligen luften mild på morgonen... Tänkte Alle och jag skulle ta en lång-runda framåt eftermiddagen. Sadel eller vagn är frågan?!?
Ge mig vår nu... Snälla!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0