Hoppträning

I onsdags var vi uppe i Lammåsa och hoppade med Timmie. Kim hade lektion för två andra ponny tjejer så vi passade på att vara med...
Bra för honom att komma ut och vara med på sånt här, nya ställen, nya hästar osv.
Snart är "prövo-tiden" slut och jag ser fram emot när han kommer tillbaka och man kan göra en långsiktig plan!
Fram till dess jobbar han på i vagn och under ryttare även om han haft de lite lugnare med vilodag tors och lör nu när jag har jobbat...

Isa och Alle kommer hem på måndag efter deras lilla kärleks semester, nu håller vi tummarna att alla ston är dräktiga!

Wella och Eddan trivs på betet och är i vanlig ordning mycket sociala när de får påhälsning i hagen.

Är det någon som läser min blogg och skulle vilja göra om min "header" jag är total oteknisk när det gäller sånt och känner att bilderna passar inte längre... Skulle bli oerhört tacksam för den hjälpen i så fall!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle kunna göra ett försök med headern, har visserligen inte tillgång till Photoshop längre men något lättare kan jag nog svänga ihop. Maila mig lite bilder och vilka mått den är på.//Emelie

2013-05-27 @ 23:16:11
URL: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0