Inställning

Jag tror att väldigt mycket här i livet handlar om inställning... Det du tänker de sker! 
Är du positiv så löser sig det mesta medans du får negativa utslag och reaktioner på det mesta om du tänker negativt! 
Fick syn på denna bild på internet idag när jag surfade runt bland ordspråk osv... (ngt jag kan roa mig med då och då).

Jag tror det stämmer, de sista åren som jag har tävlat har jag ALLTID innan jag somnat kvällen innan tävling.
"Sett" mig själv köra program, hinder eller precisions bana! Inne i huvudet, så som jag vill och kan köra om allt är optimalt! 
Resultaten har blivit bättre sen jag började med detta! Även "lugnet" innan jag går in på banan för jag har ju redan gått igenom scenariot i huvudet minst en gång!!! 

En sån där liten grej som fastnat hos mig och blivit till en ofrånkomlig vana!!! Så om vi alla "tänker" oss ännu bättre så måste ju alla bli lite bättre, eller hur?!? 
Må bästa kvinna eller man vinna... 
Eller är de så att den som är bäst förberedd vinner?!! Jag tror på det... Visst du kan vinna eller placera dig med hjälp av "slumpen eller tur" men du
tar dig inte hela vägen till toppen utan ett fungerande system och en sjuhelsikes vilja... 
Lite pengar underlättar ju också! Detta är bara vad jag tror och tänker, vilket kan vara både rätt och fel... :D

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade du den helt random alltså? Coolt, bilden kommer ursprungligen från mig :)

Svar: Ja hittade den på ngn sån där ordspråks sida?!? 😃✌️👍 vadå har du "gjort" den?!? Själva bilden... ☺️👌 super bra tanke är de iaf!!!
Mickan

2013-11-08 @ 08:37:14
URL: http://exaequestrian.wordpress.com
Postat av: Helena Grühb

Ingemar Stenmark lär ha sagt "Jag vet ingenting om tur, bara att ju mer jag tränar desto mer tur har jag" :)

Svar: Stämmer nog väldigt bra den också!
Mickan

2013-11-10 @ 16:58:40
URL: http://www.dimmansstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0