Jobbhelg, besök och Hollandstripp

Ja nu är man mitt i en jobbhelg, va nyss hemma och "slängde" in hästarna på rasten! 
Fixa stallet blir de när jag slutat vid halv nio, det är allt tur att man har en STOOOOR passion för de där djuren... ;0) Imorgon har jag dock sån lyx att Tilde fixar allting, återigen jag skulle aldrig få ihop mitt "hästliv" om jag inte haft alla snälla människor runt omkring mig...

På tisdag får jag fin besök av Erika, jag tänkte att jag och Aragon skulle få "proffs" hjälp med att fila lite på markarbetet under de dagarna hon är här! Det gäller att passa på... 

På fredag flyger vi sedan ner till Holland tillsammans för en weekend fylld med hästar och så ska vi så klart passa på att avnjuta en av Hollands största inomhus maraton. 
Tonnie som var en av de vi tränade för förra helgen ska köra med sin New Forest!
Så jag ska hålla tummar och tår för att vi får se honom i finalen på lördagen... Kvalet dit går på fredagen! Jätte kul att få komma ner och se sånt här... Snacka om att man kommer vara ännu mer motiverad när man kommer hem...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Å vi är inget avis alls på att du får se inomhusmaraton i Holland. Näääää........inget alls.... 😎 Hälsa grabbarna om du ser dem!

Svar: Ha ha ha ja jobbar ju denna och första advent då får man roa sig ordentligt mellan ;) ha ha ha... Japp de ska jag!!!
Mickan

2013-11-16 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0