Lickhammer Collection

Jag måste få berätta om mitt nya spännande uppdrag, återförsäljare för Lickhammer Collection, fantastiskt fina kläder med oerhört hög kvalité! 


Jag pratade med Erika igår kväll och vi har väldigt spännande idéer, som hon sa så är det väldigt kul när man kan göra saker tillsammans så här, med folk man tycker om!
Se på bilderna... Anna Jacobsson (www.annapannaochlivet.blogspot.com) har tagit dem, Kim Zetterberg (fd Ivarson) en av mina allra bästa vänner är modell och så har vi då "klanen" Lickhammer! 
Erika som är "chefen" och hennes syster Andrietta som sköter alla beställningar, marknadsföring osv! Jätte kul att få komma in i detta Team!!! 

Kika gärna in på deras hemsida www.lickhammercollection.se där finns alla kläder och priser! Kommer dyka upp nya spännande saker här på bloggen allt eftersom, så håll utkik!

Pssssstttttt... En julklapps kväll för vänner kommer inom kort! 

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0