På väg hem

Så då va man i Sverige igen... 

Jag tyckte jag va förvirrad innan jag åkte ner med vad jag vill göra i livet! Nu är förvirringen om möjligt ännu större... Men jag vet vad jag ska spara till och vad jag ska ha som mål!!! 
Träna och tävla i Holland under en period... När det blir, låter jag vara osagt men det är verkligen ett mål!

I lördags var jag på inomhus maraton och det får komma ett eget inlägg om detta! 

De kräver lite förklaring och är helt klart värt ett eget inlägg. 
I söndags "jobbade" vi lite i stallet, hämtade en fyraåring som ska börja jobba igen. Erika och Joris har sina unga hästar hos Joris föräldrar när de inte är i träning, där kan de gå ute i hagarna istället för att stå på stall under viloperioderna! 
Söndags kvällen tillbringade jag hos en annan holländsk kompis. Lugnt och trevligt med film... 
Har verkligen haft semester! Sovmorgon, träffat vänner och gjort de jag velat! Underbart... Och förstås, umgåtts med världens sötaste Jonathan en hel massa!



Är full av inspiration inför en vecka med massa jobb för mina hästar!!! Roligt är bara förnamnet... Detta och träningen för två veckor sedan va precis vad jag behövde för att hitta kör glädjen igen! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0