Sent!

Äntligen har jag lagt mig i sängen, snacka om en kväll i 110km/h men vad gör de när man har världens bästa sällskap!
Anna va redan här när ja kom hem från jobbet, stallet mockat och vattnet påfyllt till hästarna, ja skulle kunna vänja mig vid detta! På med selen och ut och jogga Aragon, fin och avslappnad kille som mer och mer börjar förstå vad jag vill och varför jag vill saker!

Med lite mat i magen tog vi oss sedan an kvällen uppgift, klippa två hästar! Aragon va först ut så nu är han lite "lättare" och lite mindre varm. 
Monett nästa... Inga problem där heller! Det var två snälla hästar som blev av med väldigt mycket päls!!! 

Ska verkligen bli jätte kul att träna i helgen, hoppas Aragon håller med mig ;0) 
Maxi, var vår nästa anhalt för att handla frukost till oss alla! Så jag tror att jag börjar få koll på läget, bara massa andra måsten kvar tills imon... Så som att tvätta vagnen, putsa selen, städa och fixa inne, hämta nyckel till anläggningen och så ska jag hinna jobba lite med!

Bäst att sova lite nu!

GodnattKram
Mikaela <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0