Flaggan i topp

Vi avslutar med flaggan i topp, på tisdag åker Tim vidare till Skåne, från och med nu är det hopp ponny han ska vara!

I helgen har han och Elsa tävlat i vetlanda, igår hoppade de en LB som jag tyvärr missade eftersom jag hade maskerad och 30 års fest!
Så jag skickade iväg en knoppad och Fixad Tim med världens bästa Eva, får erkänna att den känslan va konstig "min" häst var på tävling utan mig! Dock löste de uppgiften super, felfria i debuten i LB. Ska man "klaga" på något så är de väl att de ibland blir lite undertempo vilket inte bekymrar Mr Tim det minsta ;) han hoppar bara lite större! Knas Pelle...




Idag var det en LC och denna runda fick de verkligen till, "tyvärr" ett nedslag men tempo och flytet var mycket bättre idag. 
Så kul att se utveckling denna häst har gjort, så nu lämnar vi över stafett pinnen. Jag tror och hoppas att vi om några år får se denna ponny på de största tävlingarna i de högsta hopp klasserna! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0