Inköp

Idag var jag inne på min favorit affär... Charlies häst och hund! 
Skulle köpa en remont nosgrimma till Wella, blev ett helt träns! Så nu när hon fått de får hon se till och sköta sig framöver... 
De va nämligen så att de va 50% på priset på tränset, så prislappen hamnade ungefär där den hamnat för bara nosgrimman oxå, så jag tycker att jag fyndade! 
Blev även ett par "mellan-vantar" det är för kallt med bara sådan man rider eller kör i, men för varmt för tjocka! Så nu hittade jag äntligen ett par som var mitt i mellan, hoppas att de är bra och sköna att jobba i!



Hästarna har fått vila idag, imon blir de hoppning uppe i Lammåsa för Tim och Wella "vilar".
Nu ska jag också blunda en stund...

Godnatt
Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0