Körkort

Det är nog bara att inse att jag måste byta bil vilket också leder till att det väl är dax att ta tag i det där med att utöka sitt körkort! 
Så imon ska jag gå till körskolan och ta reda på vad de som gäller... 
Idag har vi även tagit tag i mitt blivande "kontor" börjat tvätta väggarna och riva ner bården... 
Där i de rummet ska jag ha mina fina priser, rosetter och diplom! Är annars ingen "hästmänniska" inne i huset, är väldigt snål med bilder, rosetter eller annat som påminner om hästarna här inne... 

Små brudarna har fått jobba idag, Wella skritt med ryttare och Fortuna tömkörde jag! De är så snälla och lyhörda! Man märker verkligen att de utvecklas från varje gång vilket är väldigt roligt!


Kram 
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0