Hemma igen

Nu är jag hemma igen, andra tvätt maskinen är på och allt är upp packat! Egentligen hade jag verkligen velat köra eller rida idag men en "olycka" på väg hem sätter nog stopp för detta...
Hade tummen ivägen när dörren mellan bodelen och hästdelen blåste igen!!! 
Pang sa de och tummen har nu antagit en väldigt stor form och en blå lila ton så i ett blåsigt väder med en förmodat väldigt pigg hingst känns de direkt olämpligt... Tyvärr!!! 

Motivationen är på topp och jag har ett nytt mål att kämpa mot, tänk att en dag själv få köra tävlingen i Breda!
Underbart fin tävlingsplats och mycket folk som va där och tittade! Ska knåpa ihop ett bildkollage till er så ni får se... Är som sagt glad och stolt att jag får denna chansen att vara med och se och lära! Dessutom va de ju extra kul att få göra de med en "ponnykusk-kollega", även om vi rätt många gånger under helgen fick höra att vi inte körde riktiga hästar ;0) 

Kommer ett mer ingående inlägg när de är lättare att hålla ögonen öppna och när man kan använda tummen.

Kram
Mikaela <4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0