Hemresa

Idag är det dax att lämna sol och bad och fara hemåt... Ärligt talat gör de inget! Älskar mitt liv hemma... Borta bra hemma bäst!!!

Imon blir de massa stall pyssel och så ska jag ta mig en riktig galopp runda med Tim... Livskvalité för mig! 
Än är ju tjejerna ute, får ta mig en funderare på när vi ska plocka in dem också... Och så står lite ensilage och spån hämtning på schemat! Måste ju börja "boa" in mig inför riktig höst och vinter! 
Även om det just nu vid en stekhet pool känns väldigt avlägset! 

Kram 
Mikaela <3



Kommentarer
Postat av: mormor Hellsing

Välkommen hem till kyligare breddgrader och ett varmt GRATTIS på 30-årsdagen!!! Äppelbogänget

2013-09-25 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0