Stallplats

Första november kommer det finnas en stallplats i mitt stall. 
Eddan ska flytta "hem" tyvärr... Har trivts super med både henne och Jennie men jag förstår absolut beslutet att hon vill ha sina hästar i samma stall! 
Och Wella kommer nog sakna sin BFF för de har verkligen haft super kul ihop de där två...

Så därför blir de en box ledig, skulle jätte gärna se att det blir en unghäst, då den skulle kunna gå med min/mina och leka och busa! 
Hästarna får va ute mycket i bra hagar, jag sköter in och ut släpp när jag är hemma (vilket jag oftast är)! 
Kan behöva hjälp om jag är borta, jobbar eller tävlar, men det planerar vi i så fall tillsammans! 
Jätte fina ridvägar och upplyst paddock finns, har du ett intresse för körning är det ett stort plus!
Jag kan hjälpa till med mockning osv om det behövs... 

Uppvärmd sadelkammare, spån och hö går att köpa av mig! Priset kommer vi överens om tillsammans beroende på hur "mycket eller lite" hjälp du vill ha med skötsel osv. av mig! 

Stallet är litet, fyra boxar varav de andra tre är mina hästars, två tvårs ston och en godkänd hingst. Han är mycket snäll och lätt att hantera!
De ligger ungefär 8km från Vetlanda mot Nye! 

Välkomna att höra av er om det låter intressant!!! :))

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0