Vilken helg

Vilken helg det har varit, haft Grönkullas två tre års ston här! Bästa Linda har varit på besök och så hann vi med ett besök på Stuteri Kry också!

Gårdags eftermiddagen tillbringade jag med att lyfta bommar! 
Jag hjälpte till på fjordingarnas alldeles egna tre års test. Oerhört kul att få chansen att se allt från de hållet, lärorikt och inspirerande inför nästa år... Att sedan domaren delade med sig av sina tankar och funderingar förhöjde ju dagen ytterligare! 
Årets gångartstalang blev Björkhems Classica och stora fina valacken Myklus blev hopptalang!!! 
Alla hästar visades väl och det jag blev mest "imponerad" av va att ingen störde hästarna när de väl hoppade, kan uppleva att många annars driver då också och att hästarna mest blir stressade över detta! 
Min klara favorit var Grönkulla gängets fina Safine, vilken lite rally räka, världens härligaste uttryck och med ett självförtroende som sa jag klarar allt!!! Den kommer någon eller några människor ha otroligt roligt med! Skickar med en fin bild på henne och Elin, kolla in den snygga västen också från Lickhammer Collection!



Så tack fjord familjen för ännu en otroligt härlig helg! De finns ju de människor man önskar att man hade tid att umgås mer med... Som Anette och jag sa när vi sa hej då, man borde ta en "mys-helg" och bara prata!!!

Kram
Mikaela <3



Kommentarer
Postat av: linda

Tackar så hjärtligt för en toppen helg!!!

Svar: Tack själv <3
Mickan

2013-09-17 @ 08:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0