Drömmar

Mina drömmar och mål är ofta väldigt höga... Jag är sån som människa att jag måste ha detta för att "motivera" mig i vardagen! 
När regnet öser ner och vinden viner kanske inte lusten att träna är så stor, då brukar jag istället tänka på sommaren och tävlingarna som kommer, vips är det mycket lättare att motivera sig till att gå ut! 
Så fungerar jag... 
Man kan ju också tänka på talesättet "-Siktar man mot stjärnorna når man i alla fall trädtopparna." 
Så mina mål med hästarna är så klart att köra de högsta klasserna! 
Visst kan det vara lite "läskigt" att skriva ut de så här... Men samtidigt sätter jag inget år eller när! För jag är väl medveten om att det är långt dit... Men det är mitt största mål!!! Och det måste få finnas med...

Om man ska prata "materialistiska" drömmar så är en egen gård, lastbil och en fyrhjuls "finvagn" det som står högst på min lista! 
Tänk att alla mina önskningar är hästerellaterade... ;0)

Men jag har i alla fall ett mål som inom en snar framtid kanske blir verklighet och det känns förskräckligt stort och pirrigt!!! 
Att starta eget... 
Har den senaste tiden fått många förfrågningar om dvs uppdragskörningar hemma omkring och även en hel del inkörningshästar, plus att det är rörigt på jobbet så det kändes rätt att dra igång detta nu!
Kan väl säga som så här att jag ser fram emot första mötet med Nyföretagarcentrum med skräckblandad förtjusning... 
Så nästa stora fråga är vad ska mitt företag heta, är det någon som har en ide, får ni gärna höra av er! Skulle vilja få med körning på något vis... 
Ett mål som är uppnått... SM guld i allrounden med Alle!!! Oförglömliga minnen och en stor portion glädje... 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: mormor Hellsing

Kul att du äntligen tar steget fullt ut, kompetensen finns, det gäller bara att VÅGA! Lycka till!! ( Kanske MRs DRIVE IN ?)

Svar: Tack!!!
Mickan

2014-01-12 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0