Planering

Ibland hjälper de inte hur mycket man planerar och förbereder så blir de inte som man vill... 

Tanken var ju att Maja skulle kommit ut idag och jag tänkte att jag "äntligen" skulle få se ngn annan köra Aragon! Men nädå hennes häst trampar av sig en sko och jag blev inbeordrad på jobbet!!! 
Tur i oturen iaf att vi båda blev upptagna... Så idag blev de helt enkelt en vilodag för Blondie!!! 

Sen blir de skritt lördag, söndag för att sedan köras måndag och tisdag!
Sedan väntar vila veckan ut, nyttigt och välbehövligt tror jag, då det börjar kännas som han är rätt trött i både knopp och kropp!

Han måste ju vara fräsch och alert till träningarna nu framöver, är ju både "Hollands" träning och Driving Group träning inom de närmsta!
Hittade även en liten inomhus maraton den 16e mars får se om vi åker iväg, i så fall bara för att vara med och snurra runt lite! 
Inga snabba tider för oss inte... Det får vänta. Snabb kommer han bli i alla fall det är jag helt övertygad om ;0)

På måndag kommer Emelie och Jack! Får vi se vad vi hittar på då, väldigt kul i alla fall att man har lite folk som man kan köra tillsammans med!!! Det motiverar och sporrar ännu mer... 

Ha nu en trevlig helg allihop, min är fullbokad! 
11 timmars jobb båda dagarna... Sysselsättnings problem?!? Det vet jag inte vad det är...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0