Tränings helg

Nu närmar det sig tränings helg igen... Och jag hade turen att få en ledig dag idag, otroligt skönt och passande!!! Fint väder och 100 000 saker att fixa! Jag tror att vi har koll på det mesta, schemat är klart och vi har en plan.

Denna helgen blir ju som i Vaggeryd för ett år sedan, att man kör alla tre momenten och man även har möjlighet att köra igenom "sitt" dressyr program! Så det är dressyr staket som ska fram, hinder och koner ska ställas iordning, mat som ska lagas, selar ska putsas, tvätt ska tvättas och helst ska jag hinna städa lite här hemma också!

Har du inget att göra på lördag och söndag eftermiddag från halv fyra tycker jag att man ska ta chansen att komma och titta när vi kör! Det är både roligt och fartfyllt! 
Vem vet, har man tur kanske man kan få åka med på något ekipage! 

Jag kör dressyr och koner med Aragon på lördag, dressyr med Fortuna på söndag och sen kör jag maraton med Aragon då också... Så får vi fila på dressyr programmet med Aragon på måndagen! 
Ska bli så kul att få träna ordentligt och nästa vecka vankas årets första kör tävling, Vartofta utanför Falköping! 

Är ni intresserade av att komma och titta i helgen eller allmänt bara veta mer om körningen så är det bara och höra av sig! 

Kramar 
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0