Nytt kapitel

Så nu börjar ett nytt kapitel i livet... Idag hämtade ja de sista sakerna i Salvaryd! Ja har bott där me hästarna i nästan fyra år! 
Fyra år då de har hänt mycket, passerat en del hästar och minnen! 

Jag tar med mig att de går bara man vill det tillräckligt mycket, så är det med de mesta och de har ja verkligen lärt mig där! 
Eget hus, stall, vedeldning, fruset vatten, krånglande saker osv! Men allt har ju löst sig på ett eller annat vis! 

De va många som funderade på om ja va riktigt klok när ja flyttade dit alldeles ensam från en lägenhet i stan... Men ja har inte ångrat mig en ända gång! Visst har de varit motigt ibland men jag älskar livet på landet och med hästarna så mycket så de väger upp de negativa eller jobbiga!
Så just nu bor ja hos pappa för andra natten... Hästarna är uppe i Lammåsa, brudarna är numera ute på nätterna medan Aragon fortfarande står inne och de verkar han nöjd med och får göra så länge det är så här mycket träningar o tävlingar! 

Wella och Felicia va ju i Aneby igår men det kommer ett "eget" inlägg om de imon! 

Godnatt 
Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0