2012

Sista dagen på året... Klockan tolv inatt börjar ett nytt år! När jag ser tillbaka på 2012 gör jag det med stor glädje. Vilket år jag har haft, framförallt tävlingsmässigt men även annars, förra året vid denna tiden var livet verkligen inte på topp och detta årets slut har väl heller inte varit så bra... Men jag är mycket starkare som människa nu och så otroligt glad och nöjd med det livet jag lever, det ger mig trygghet även om man stöter på motgångar.

Vi håller tummarna stenhårt för att Alle kommer tillbaka i fin gammal form igen, har fått förfrågningar om två andra hästar annars... Så utan häst står jag nog inte fram till mina "prinsessor" är redo att ge sig ut på tävlingsbanorna! Underbart att folk gillar sättet man jobbar hästarna på och har sådant förtroende så de vill att man ska förvalta deras hästar... De ger mig också modet och viljan att fortsätta kämpa mot ännu större mål!

Det kommer en summering av hela tävlingsåret senare i em...
Nu ska Doris och jag lata oss en stund, efter kurragömma lek i skogen.
Tusen tack alla som har gjort 2012 till ett så fantastiskt år...
Och ett verkligt hjärtligt tack till Jossan och Jennifer utan er hade detta aldrig gått.
Mamma som vaktat hus och hästar... Fam F för en fantastisk säsong med Dockan!
De tre "damerna" från Dalarna som hejjat, stöttat och hållt tummarna för oss.
Och förstås alla ni andra också...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0