Ledig

Nu är jag ledig i tio dagar... Jobbar inte förrän den 7e februari nästa gång! En hel vecka med Bästa Erika ska bli så kul och det är riktigt efterlängtat.

Tror jag har koll på det mesta här hemma me... Mamma, Jossan och Fam F delar på hus och hästvakteri. Nytt ensilage fick jag igår och spån hämtar vi på söndag... Så ska de nog överleva här hemma också!

Idag var Alle och Jossan på fältet och red, vi båda tycker att han känns så fin efter kiropraktor besöket! Han har åter ett härligt tryck, är super pigg och fin i munnen. Jag tycker det är så kul att vi känner/tycker lika...

Skickar med en bild på Alle i collage form, laddade ner en ny app igår... Och den kommer jag leka mycket med!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0