Vilar oss i form

Ja vi vilar oss i form... Nä det är inte helt sant, i måndags fick Tim ett trimm pass av Elsa. Hemma, med små brudarna inne och full storm i trädkronorna var fokus lite långt bort i början av passet men han "landade" sen och insåg att det var bättre och lyssna.
Måste säga att "vi" har en väldigt läraktig hingst, kul!

Wella fick komma in och bli stylad, jösses va vuxen hon såg ut att vara helt plötsligt... ;0) min lilla pålle!

Tim har vilat igår och idag, jag har börjat jobba igen, så nu är de lata dagarna över för min del.
Imon kommer Elsa och trimmar igenom det sista inför helgen, fjärilarna börjar komma, det ska bli så kul!

Hemma har jag pysslat för fullt och försöker förbereda för både fyr- och tvåbenta gäster!
Nu blev det ännu en gäst med lite kort varsel då ett av "Tims" ston inte var dräktig utan får komma upp hit och dejta honom på Stuteri Åstratorp... Dock beräknas hon inte vara i brunst förrän efter helgen så han slipper dubbel jobba!

Ska försöka uppdatera alla dagar över tävlingen nu, så håll utkik :0)
Lägger ut en bild på en putsad Wella...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0