Stall och körhjälp

Vet att ganska många "vetlanda" människor läser denna blogg... Så känner ni någon som känner någon, nämn då detta!!!

Jag söker efter någon som kan hjälpa mig i stallet... Någon/några gånger i veckan. 

För dig som vill lära dig mer om framförallt körning är detta en super chans men även ridning och mycket proffsig hästhantering! 


Behöver främst hjälp vid körträning av min blivande tävlings ponny och utbildning av mina två tre åringar så unghäst vana är ett stort plus! 

Stallet ligger 9km från vetlanda, körkort är ett plus! 

Ridhjälp vissa dagar mottages också tacksamt! 


Jag har ju själv jobbat som hästskötare så chansen att lära sig riktigt bra hästhantering är stor! 

Finns även möjlighet att följa med på tävlingar och se och lära allt där.


För mig är det viktigt att du vill lära dig och tycker mycket om hästar. 

Då går allt så mycket lättare... 

I "vårat" team har alla roligt och är guld värda i alla lägen... Hör av er om det låter intressant!!!


Med vänlig hälsning, Mikaela!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0