Hängig

Ända sedan nyår har ja varit hängig, inte riktigt dålig och heller inte riktigt bra... 

Super jobbigt!!! Då e de bättre och ligga helt utslagen i tre dagar och sen vara bra! 
Idag gick de inte längre, nyser, snorar och hostar om vartannat! Så nu har jag bäddat ner mig i soffan! Ska dricka lite te och äta en grape, hoppas det hjälper! 

Sen mår jag ju inte bättre av att jag vet att det står tre hästar i stallet som "borde" motioneras i någon form!

Där är jag väl också lite "dum" då tänker man att man ska göra ngt litet... Typ skritta ut men det vore bättre och vila helt, iaf för mig!!! 
Så är det någon som har lust att rida idag får ni höra av er ;0) 
Sjukskrev mig idag och imon, så får vi hoppas att jag kan jobba på söndag igen!

Skulle klippt en häst ikväll, men avbokade de också, kändes inte alls kul med tanke på att vi hade bestämt i söndags egentligen! Men då blåste ju Egon omkring här, så då fick vi ställa in då med... 
Hoppas vi kan få till en ny dag snart! Aragon behöver klippas han med, nästa vecka är det ju körträning och Pay and Jump, då måste man ju vara fin! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0