Isa <3

Den glädjande nyheten handlar om Isa... Tyvärr tror jag dock inte att hon är dräktig men har ändå glada nyheter :0)
Nästa vecka flyttar hon till en annan familj, hon ska vara där som foderhäst, en jobbarkompis till mig letade häst till sin ena son... Och på den vägen är det!

Han har varit här och provat henne och allt stämmer jätte bra. Perfekt för Isa och få en egen liten människa att lära allt fantastiskt hon kan.
Det är väl så här det ska vara?!? Orutinerade barn och välridna ponnyer... Det kommer framförallt att bli lätta skogs turer 3-4 gånger i veckan, perfekt för henne med tanke på frambenet.
Hon har ju inga problem att ridas på det viset, problemet var ju att mina krav på kondition och förmåga är för höga i dagens läge...

Inte flyttar hon särskilt långt heller bara en bit på andra sidan skogen!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Lukas Andersson

åå Isa kommer bo hod mig längtar såå till nästa vecka

2012-08-18 @ 12:35:13
Postat av: Lukas Andersson

åå isa kommer bo hemma hos mig längtar så till isa kommer hem isa är en super snäll häst

2012-08-18 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0