Njuter

Denna veckan har jag verkligen bara njutit... Av segersötma, ledighet, livet på landet och alla härliga människor runt omkring mig!
Igår fick jag det glädjande beskedet att det var både bild och text om oss i nyaste numret av "Tidningen Ridsport"... Gissa vem som ska gasa till affären imon när jag slutat jobba?!?

Jag bestämde mig för att ge Alle en till lugn dag, fast idag fick han i alla fall "jobba" lite i skritten, något han verkade väldigt nöjd med... Han är så fin i formen nu, mjuk och elastisk! Underbar att jobba med...
Dockan ska få gå ett tömkörnings pass på banan lite senare ikväll.

Någon mer som njuter är Alle i sin nya hage han älskar den... Är riktigt lugn och la sig till och med ner härom dagen! Det är ganska mycket gräs i den vilket gör honom gott, dock är stona tjocka hur lite de än går på. Och ikväll ska han iväg till Yxnavall och roa sig... En del har de bra ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0