Det är vår

Nu tycker jag att vi kan bestämma att det är vår... Jag sitter på trappan i bara t-shirt, jag har varit ute hela dagen, solen strålar ju från klarblå himmel... Man vill ju liksom inte ens vara inne! Har hittat massa små fina blommor på trädgården och kring stallet... Och det säkraste vårtecknet av dem alla! Alla hästar går utan täcke...
Allman firade detta med att blöt och tvättad efter vår körtur slänga sig ner i leran och omsorgs fullt gnugga in lera överallt på hela kroppen!!!
Om man skulle färg bestämma honom nu hade han absolut blivit brun black :p

Alla hästarna skötte sig super när hovslagaren var här. Så nu är de fina om fötterna! Och Alle har fått på sig "spring-skorna" (läs över-rullnings skorna) så nu är vi redo för tävling och träning på riktigt!

Måste säga att jag är så glad/stolt över mig själv som vågade ta chansen och flytta ut hit... Just nu kan jag inte tänka mig att flytta tillbaka till stan! Älskar livet på landet... Det är verkligen livkvalite', som nu... Sitta på trappen och titta på "mina" fina hästar!!! It's friday and im in love... <3

Kram
Mikael <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

olala in loöööve;) Trevligt tycker jag:)

2012-03-23 @ 21:56:33
URL: http://teamdalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0