Träning

Nästa måndag, den 29e packar jag och Burley in oss och far på en Skåne tripp... Vi ska iväg och träna hos Axel Olin ska bli riktigt spännande, han hade ju honom på inkörning och har kört honom mycket.
Så jag känner att med en så ung häst så är det skönt att köra lite på samma sätt för att det ska bli på bästa sättet för oss alla...

Ska bli jätte kul på alla sätt och vis, massa körning i tre dagar, jag tror inte man kan fira Valborg på ett bättre sätt?!?
Sen att man lärt känna underbara människor på vägen som erbjuder boende till mig är ju bara ett stort plus i kanten...
Vad jag längtar!!! Men blir ju massa körning hela denna helgen med, jag ska bara titta och de ska bli riktigt kul och lärorikt det också.

Nu blir de sängen, lite jobb imon, sen fixa stall och jobba Burley innan jag och Jossan ger oss iväg...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0