Magiskt

Tog tag i mig själv och red ett dressyr pass när jag kom hem efter mötet, visst var det lite kyligt men ändå helt okej...
Det bästa var månljuset, här behövdes ingen belysning!
Man såg precis allting och skuggorna va riktigt skarpa! De va verkligen magiskt...

Sen att hästen formligen dansade fram gjorde inte saken sämre! Detta var de första "dressyr" passet han gick sen han blev skadad.
Fokus la jag på gas och broms och att han böjde sig i sidorna. Han svarade verkligen jätte fint, vi höll oss till skritt och trav. Jag tar det lugnt, nu ska vi bygga upp inför säsongen...

Imon jobbar jag 13 timmars pass och har utbildning så då står Jossan för pilotandet!

Kramar
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte också på månskenet ikväll! Fantastiskt! Men så kallt, här hade hästen planerad vila som tur var.

2013-01-23 @ 21:34:58
URL: http://ingendodfisk.wordpress.com
Postat av: patrik ydrefalk

Va kul. Det lät ju magiskt. Hoppas Alle holler sig ok nu.

2013-01-23 @ 21:46:19
Postat av: patrik ydrefalk

Va kul. Det lät ju magiskt. Hoppas Alle holler sig ok nu!

2013-01-23 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0