Ösregn

Regnet bara vräker ner ute och det är inte alls lika skönt och trevligt ute som igår! Men men får väl ta tag i något här inne istället.

Wella och Eddan står inne och torkar och "gömmer" sig för alla "grävnissar" som är här!
Just nu är det väldigt spännande att vara häst och hästägare i Salvaryd... Igår hade de flyttat in hela staketet en bit in i hagen, stolparna stod liksom bara lösa på gräset, smart!
Ja frågade vad de trodde skulle hända om en häst kom o kliade sig på en stolpe?!? Gör de sånt, frågar de mig... Idag har de bara grävt av en tråd!!!
Och hästarna har numera diverse bredbands grejer i hagen, så jag tyckte inte den va lämplig som hage just nu... Varvid de frågar mig... Varför inte de motionerar ju sig själva här hela tiden! Förmodligen för att de är lite lätt upprörda... ;) så nu får de kika på allt på håll istället tror de passar bättre!

Nä de var väl någon garderob som skulle städas... Usch, va tråkigt!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

De gräver ner el och bredband här också, och en morgon hade de helt enkelt öppnat grinden till hagen. Frågade när jag kom ut om mina hästar var kvar eller om de gått ut..? Lyckligtvis hade de stannat i hagen men de kunde lika gärna dragit slättåkra runt.. ;) Karlar!

2013-06-28 @ 22:13:18
URL: http://solhem.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0