Ny häst

Tänk ibland kan saker ordna sig fantastiskt bra... Den tionde april åker jag och Jossan ner mot Skåne och halvvägs ska vi mötas upp med Anna som äger Burley Time Lord RNF 201!

Tanken är att ja ska prova honom fram till juni då han åker hem för att betäcka! Sen ska vi bestämma oss för ett fortsatt samarbete... Som så klart båda parter hoppas på om de "klickar" mellan mig och "Tim"!
Mycket spännande och kul att få chansen att jobba med ännu en otroligt fin individ...
Och tack alla i mitt "team" som är med på mina mer eller mindre knasiga idéer utan er hade de aldrig gått... Så plötsligt känns sommaren lite mer positiv!

Jag tackar även ödmjukast till er alla som tror på mig och Anna-Lena som "match-mejkade" ihop oss!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Jätteskoj med "Tim", håller tummarna för att ni "klickar" och att vi får ett nytt trevligt körekipage på tävlingsbanorna i framtiden!!// marie

2013-03-31 @ 18:38:38
URL: http://blogg.mariekusk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0