Tusen tack

Ville bara passa på att tacka för alla telefonsamtal, sms, hälsningar på Facebook och även blommorna jag fick för att Alle blev vald till Årets Prestationshäst... Tusen tack!!! Det är roligt och lätt att jobba med fina hästar! Och ännu lättare känns det när så många människor är glada för just våran skull...

Än en gång är jag väldigt ödmjuk mot "ödet" som kopplade samman min väg med denna underbara häst... Han hjälpte mig genom mycket den tunga hösten/vintern 2011-2012.
Mamma brukar ibland säga att hon tror att de va meningen att han skulle komma in i mitt liv när någon annan lämnade de och kanske är de så...
Jag är i alla fall väldigt tacksam över att jag får ha honom! Vi har upplevt mycket ihop på ganska kort tid och jag har nog aldrig varit så fäst vid en häst som jag är vid honom...

Fina, fantastiske, vackre Alle-mannen!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Han slår väl inte Isa!!

Svar: Ha ha ha ha han gör nog de!!! Vi "conectaede" så bra på en gång och han förstår mig liksom alltid...
Mickan

2013-03-08 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0