Tisdag

Så va de då tisdag... Tim ska åka hem, dagen efter "stormen", jag känner mig som en urvriden disktrasa och hade helst stannat i sängen hela dagen, dumma tisdag ta och försvinn!!!

Jag är för "sjuk" för att jobba men för frisk för att bara ligga i sängen, tur Tilde kommer snart och hjälper mig lite så hästarna får röra på sig lite... 
Hon får ta en avslutnings skritt tur på Tim på fältet så ska vi försöka rida lite på Wella och tömköra Fortuna.
Vid fyra tiden kör jag ner mot Huseby för att möta upp Anna och lämna av Tim! 

Visst känns det otroligt sorgligt men ändå så rätt, ibland får man bara bita ihop och inse den bittra sanningen, detta hade jag inte fixat själv!




Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0