Dagens maraton

Idag har vi alltså kört maraton! 

Sträckorna va som vanligt inga problem, tidsmässigt, han tuffar på så fint! 

Skillnaden idag mot alla andra maraton va att han va betydligt mer vaken och "med" mig... Hoppade och skuttade och for och va verkligen på bettet! 
Skrittar gör han med mer än en minut tillgodo... Så den känns inte heller "jobbig"! 

Dax då för E-sträckan och hindrena... Jag har ju haft lite problem med att få honom att tända till och "dra" själv! Men efter träningen för Carina känns det verkligen som det har släppt... 

Idag jobbade han på så fint i hindrena, allt gick precis enligt planen... Även om jag höll på att köra C baklänges i hinder fyra, kommer mot porten tänker höger... Vitt!!! Nä fel, från andra hållet! Så de blev ju bra iaf! 

Vi hade verkligen en bra känsla när vi kom i mål men fjorton starter är många och inte trodde jag de skulle räcka till placering... Men jo!!!
Så idag har vi tagit vår första maraton placering, en röd rosett!

Så inför imon ligger vi trea... Fyra straff upp till andra platsen och tre ner till fjärde! Tomas på första platsen kan vi nog inte "hota"... Det är ju en "liten" tröst att han tillhör EDG han oxå! ;0) 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0