Funderar...

Funderar på att "damma" av bloggen igen... Börjar bli lite sugen och känner att jag faktiskt har lite saker jag vill dela med mig av! 

Under tiden får ni några bilder från sommaren... :) 
Maraton träning! Hemma, väldigt lyxigt och kul tyckte vi nog alla tre den där sommar kvällen...
Axel i Aachen en tävling dit alla häst intresserade borde åka någon gång i livet! Underbart!!!
Man måste få njuta här i livet också hälsar Aragon... ;0)
Vi börjar få till dressyren... Nu ska vi "bara" lyckas på tävling också!!!
"Systrar" Bellinda och Cissi! Två av sommarens inkörningshästar.

En sneak peak på vad vi har gjort!!! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Efwa

Bra att du dammar av bloggen! Jag har saknat dig.

Svar: Hi hi hi kul att höra!!! Vi ses i vetlanda väl?!? Va ju evigheters evigheter sen vi sågs <3
Mickan

2014-08-19 @ 09:56:42
URL: http://www.venar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0