Det där med glädje...

Glädjen är så oerhört viktig i allt man gör! Jag tror att man för att man ska få ett så bra liv som möjligt så är glädje och trygghet två av de viktigaste ingredienserna i livspusslet!!!
Just nu känner jag att jag har båda dessa jag är verkligen så glad över hästarna, huset, mina vänner, familjen och alla dessa fantastiska människor som ställer upp för mig i vått och torrt! 

Har trillat en ny människa i mitt liv... Hon ska ha sin häst inackorderad när Bellinda och näst kommande inkörnings häst har åkt hem... 
Det magiska med detta är att hon är redan en liten stalltomte hos mig! Igår va stallet fixat i topp skick, vatten hinkarna så otroligt rena och fina... Det ger glädje och trygghet!!! 

Denna trygghet känns också väldigt bra... 
Dels för att det kommer en tävlings säsong när man ska ut och åka! Men även för att det kommer finnas någon som man kan dela uppgifter med... Men även annars i livet känns det tryggt! Jag har utvecklats så mycket som människa det senaste och de finns inte mycket som skrämmer mig!
JAG VET att jag klarar mycket både med hästarna och allmänt i livet och de känns otroligt skönt det också.

Aragon ger mig även en otrolig trygghet! Jag behöver bara titta in i hans lugna ögon så blir ja lugn... Förtroendet oss emellan känns så otroligt bra! Vi vet vara vi har varandra!

Tänk att det kan kännas så här... :D

Kram
Mikaela <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0