Nytt år

Det nya året har inte börjat jätte bra för min del... 
Vaknade och va rejält förkyld på nyårsdagen, natten mellan 1 och 2e hade jag feber! Igår tillbringade jag inte många minuter ståendes utan sov eller låg i soffan hela dagen! Jag har så svårt att vara stilla och ta det lugnt, men när man är riktigt sjuk har man inte så stort val...

Jag hade ändå "tur i oturen" då det var bestämt att Belle och Tilde skulle rida och fixa stallet båda dessa dagar då jag skulle jobbat lång dagar egentligen... 
Så Aragon har i alla fall fått motion! De har varit ute på lång rundor med mycket trav och galopp precis vad hans kropp behöver!
Imon blir det en vilodag, då jag (förhoppningsvis känner mig så pigg) så jag kan åka på Driving Group träffen i Gbg!
Så tar vi en långtur med vagnen på söndag!!! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Helene och Börje

Så fin bild på Aragon. Krya på dig! Börje och Helene

Svar: Tack!!! Han e alltid fin ;)
Mickan

2014-01-03 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0