Raketfart

Just nu går dagarna i raketfart... Jobb och hästar!!! 
Mer hinns inte med, känner mig stundtals som en "dålig" människa, särskilt mot mina vänner. 
För man kan ju inte påstå att jag är översocial och att de tröttnar på mig!!! Eller jo i så fall för att de inte längre känner igen mig för att det var så länge sen vi sågs :p tur de flesta är av de tappra slaget! 

Men fem hästar och jobb är till och med lite i överkant för mig, Bellinda och Cissi är båda super fina och har utvecklats enormt. Så nästa torsdag är det dax för dem att åka hem och vila ett tag... Då får jag lite mer tid över hoppas jag! 

Annars har mycket av fokus legat på Fortuna nu... Eftersom hon ska visas nu i helgen, mycket spännande! 
Och resultatet kan bli hur som helst eftersom hon är lite av en "show-girl" om hon e på de humöret, dvs svansen rätt ut, bländande trav och lyssnar inte på ngt annat... Ho, ho ho, jorden anropar Fortuna?!? Inget svar... Anropar igen, hon blinkar förvånat och ser ut att tänka... Va?!? Pratar du med mig?!? ;) den hästen alltså!!! Mamma sa ngn gång att jag både kommer älska och hata henne, kanske finns en sanning i det?!?
Hur som helst är hon otroligt charmig och vi älskar henne oftast... 

Wella har fått följa med på löshoppning när vi ändå åkt... Och man kan väl säga som så här! 
Där är det full fokus på hinder allt annat struntar hon i!


Min "lilla" rally-räka med det otroligt stora hjärtat!!!

Aragon jobbar mycket dressyr nu, då han fått för sig att han kan bestämma saker och ting själv... Med styrka kommer också oftast en annan självständighet! Så just nu är det full fokus på noggrannhet och lydnad så får vi hoppas att det ger utdelning, igår gjorde han i alla fall ett bländande pass.

En "snabb" rapport från Salvaryd!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Du behöver inte ha dåligt samvete. Jag är oxå dålig på att höra av mig. Dagarna bara flyger iväg :( Men vi får bättra oss o ses nån dag :)

2014-09-28 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0