Vardag

Så är vi hemma igen och "vardagen" är tillbaka! Just denna veckan har jag jobbat mycket, Aragon har vilat efter tävlingen medans unghästarna har fått jobba på lite istället!

Ikväll ska vi "köra" ett race när jag slutat jobba! 
Aragon ska få en tur i skogen, Bellinda ska köras i paddocken och Fortuna ska i vagn för första gången... Ska bli riktigt spännande då jag verkligen har längtat efter att köra denna häst!
Sen får vi se om tiden och energin räcker till de andra båda små trollen Cissi och Wella! 

Imon ska Wella och Fortuna få åka iväg på löshoppning! Får lägga i en lite högre växel med Fortuna på denna front nu, då vetlanda närmar sig med stormsteg, men hon är ju löshoppad innan så jag är inte orolig... 

Det är så mycket spännande som händer framöver! Först vetlanda... Riksutställning och hingstptemiering! 

Sen eventuellt tävling i Vartofta 27 september, första helgen i oktober träning för Carina Ekenberg i Vaggeryd, efter de tävling i Åstorp!!! 

Och sen väntar en hel tränings helg för Holländarna tillsammans med EDG gruppen, i vetlanda så klart!!! 

Vill ni ha inspiration så kom och titta finns även några platser kvar både i EDG och i Vaggeryd där de har träning tors fre innan... Alltså 16-17 oktober! Helt fantastiska träningar som ger så mycket!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0