Vilken helg

Vilken helg de kommer bli... Vågar knappt säga det men imon slutar jag två och är ledig ända till mån kväll :)) 

Ska spendera helgen med massa underbara människor och fantastiska hästar! 

På lördag är det hingstarna som gäller, bruksprov, visning av 2,5 års hingstar och höjning av äldre! 
Söndagen ägnas åt tre åringarna... 
Riks utställningen och tre års test! 

Här kommer ju Fröken Fortuna in i bilden! Hon är anmälda till båda delar... Som jag skrev till en vän ser jag fram emot denna helg med skräckblandad förtjusning... Jag kan inget om sånt här ;) kör mycket hellre in på en dressyr bana eller ut i ett maraton! Men ibland måste man ju lämna "comfort-zonen"... Så det gör vi i helgen, håll tummarna för oss!

Mest ser jag nog i alla fall fram emot att träffa denna mannen... 
Allman <3

Jösses, det kommer nog fällas en och annan tår!!! Finns ingen annan häst som varit mig så nära som han! 

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Klara Johansson

Hej!
Vad kul att jag hittade hit. Jag har en avkomma efter Allman 204. Alliance heter han men kallas för Allan.
Allman ser bara för snygg ut! Stolt att det är Allans pappa :)

Svar: Han är fantastiskt fin Allman... ❤️ både psykiskt o fysiskt!!!
Mickan

2014-10-29 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0