Vilken helg

Vilken helg vi fick till i Gbg även om jag var grymt besviken efter dressyren... Men när jag hade smält de, sett de andras resultat och även kikat på filmen kändes det bättre! Har dock kommit fram till att jag måste "våga" köra honom med mer tryck inne på dressyren... Jag blir lätt lite passiv mot honom där!

De andra två grenarna är jg mer än nöjd med och det känns verkligen som vi har utvecklats där! Han har blivit mycket starkare och orkar mer nu... Samtidigt som han fått mer attityd som gör att han vågar mer!

Stallfix inför dressyren... 

Självklart laddar vi med Herbalifes produkter! 

Det kändes också väldigt bra med allt runt omkring på denna tävling, vi hann göra allting i lugn och ro... Åt bra och hade alla dessa fantastiska människor i min närhet, som hjälper mig och ställer upp! Utan er skulle tävlandet aldrig gå ihop... Sonny, Aragons ägare och Sonnys föräldrar! Stort tack...
Jag "planerar" väldigt mycket kring en helg på tävling, alltifrån mat till upplägg, då känner jag mig trygg i de som ska hända osv.

I söndags hämtade vi även hem Wella där på kvällskvisten så nu är alla mina hästar hemma... Dock är det ju en för mycket nu, så jag hoppas de kan gå ute ett tag till ;0) 
I eftermiddag står lite spånhämtning på schemat, så hästarna kan sova gott sen när de väl kommer in, än så länge är de bara Aragon som står inne!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0