Hemma igen!

Nu så är jag hemma igen, vi åkte ju till Spanien mån-fre förra veckan! Det var verkligen fantastiskt, fina tävlingar och spendera kvalitets tid med två av mina bästa vänner, det är frågan om man kan ha det så mycket bättre?!? 
Erika och Capella som hon vann 6 års finalen med!
Cyprus i 1,45 ranking klass på stora sandbanan!

Jag är verkligen glad att jag har Erika och får chansen att åka på så här fina tävlingar eller hälsa på henne! De ger mig verkligen inspiration till mina egna hästar! 
Även om vi inte sysslar med samma gren inom häst sporten så är mycket detsamma och man kan bolla idéer och tankar med varandra. Sen att man blev solbränd och hade semester samtidigt det är bara ett stort plus i kanten.
Capella efter vinsten i sex års finalen, självklart ville vi vara med på ett seger kort! Denna hästen har inte rivit en bom på hela säsongen... Riktigt bra med tanke på att hon har tävlat en hel del! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0