Nya dekaler

I tisdags "pimpade" vi släpet lite inför årets tävlings säsong... 
Bakluckan... Kom dock på att jag nog vill ha blogg adressen under också så det kanske får bli ett litet tillägg där! ;0)
Så här ser det ut på båda sidorna!!! Så nu är vi redo för en ny säsong... Och groomen har ju med detta mer eller mindre skrivit på ett livstids kontrakt, eller vad tycker ni?!? 

Aragon fick vila i tisdags så då passade det bra att fixa med detta istället... 

Igår trimmade Emilia dressyr på honom med hjälp av Elsa! Får bli några lektioner nu innan tävlingen om två veckor.
Idag ska vi ut i skogen och bara jogga helt kravlöst för att sedan ta en skritt-tur imon, vilodag på lördag. 
Så hoppas vi på en laddad häst på söndag... Groomen har ju inga fart spärrar alls och i något svagt, mycket svagt ögonblick lovade jag visst honom att han skulle få åka fortare denna säsongen! Så jag får väl göra mitt bästa för att hålla detta!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0