Ändrade planer

Våran plan har hela tiden vara att köra ner till SM på torsdagen men idag satt vi och diskuterade detta, med tanke på att vi ska köra Dockan här i Vetlanda på invingningen av New Forest SM kl 19 blir det nog lite sent, vi kommer inte att vara framme nere i skåne förrän tolv, ett på natten. Så istället tänker vi köra tidigt på fredag morgon, på så sätt slipper vi stressa plus att vi får sova en natt till hemma i vår underbart sköna säng! Har ju fått trevligt resesällskap med oss hela helgen också, Elin och Mattias ska följa med. Alltså slipper vi sitta ensamma i varsin bil, vilket bara det i sig är riktigt lyxigt. Planerna finns att arrangera vårat fortsatta resadnde på ett annat sätt men det får vi berätta mer om när det blir verklighet.
SM resan blir nog i vår egen bil plus min snälla morfars bil, det är tur att vi har alla snälla människor runt oss som lånar ut sina bilar till höger och vänster.

Isa fick en rejäl körtur i skogen idag, runt Nygård som är 18km, trav nästan hela tiden. Hon var rejält svettig när vi kom hem men det var nog mest på grund av värmen, hon ville gärna fortsätta trava istället för att skritta sista biten hem. Känndes som det var bättre i hennes mun också, hon låg inte alls lika mycket i handen. Hon är och förblir en stark häst, men det är skillnad på att vara stark och ligga i handen.
Andreas var med oss på turen, trevligt med sällskap!

Planen för hur det blir på New Forest SM är ännu hemligt, så ni får hålla tillgodo tills det är genomfört då ska jag berätta hur allting gick och vad vi gjorde.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är jag ledig, sen väntar fyra tuffa jobbdagar innan jag går på semester. Behöver jag säga att jag längtar?

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0