Ny design

Måste kila in och tacka för min fina design som Emilia har ordnat åt mig, tusen tack hade aldrig klarat de utan dig www.eemilian.blogg.se är hennes adress kika gärna in där!
I utbyte var jag dock tvungen att lova något, att vi skulle åka på fälttävlan i boxholm i augusti (så Jennifer om du läser detta så måste vi åka, bara så du vet.) Nä skämt och sido men det var hennes krav och eftersom hon är duktig både på datorer och fälttävlan kan vi ju inte få bättre sällskap, vi som är gröna inom denna för oss nya gren.

Idag blev det en körtur med Isa, mitt på dagen, tyvärr. Det är ju skönare på kvällen eller morgonen men ibland har man inget val, idag jobbade jag delad tur det vill säga både morgon och kväll så det fick bli så här istället. Vi tog långa vägen runt sandåkra med mycket trav för att komma undan de värsta flug angreppen. Trots värmen var Isa pigg och glad, inatt sover hon inne igen vilket hon får göra fram till SM. Detta på grund av att hon blir tjock och loj om hon går ute dygnet runt, tyvärr! Jag hade gärna sluppit lite stall sysslor och haft henne ute på sommaren, men det går bra i alla fall.
Jag och isa hade sällskap på turen idag av Elin & Mattias det blev mycket häst prat till min och Elins stora glädje, vet dock inte om Mattias uppskattade de lika mycket. Tror ändå att han va lite stolt när han löste problemet med Isas baksele, den vill gärna krypa uppåt, men detta löste han genom att flytta den ett hack bakåt på svanskappan något jag inte hade tänkt på innan. Jag tycker det är trevligt med sällskap ibland när man ska köra mer kondition och inte behöver stenhård fokus utan har mer inriktning på "flås". Sen är det bra för Isa att ibland få dra lite tyngre, extra träning, det gillar vi mycket.

Nä nu ska jag gå och sova det är ju en dag i morgon också. Då blir de en lugn skogstur med Isa och Dockan.

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: emilia nilsson

japp, nu måste ni ut på fälttävlan!:)

2010-07-13 @ 14:21:49
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0