Bad och flytt

Idag har vi flyttat, burit, skruvat, spikat och skurat... Kommer nog bli riktigt bra och fint men vi hann inte klart allting idag... Känner att jag inte har varken ork eller lust att ladda upp bilder heller så ni får hålla ut tills imon. Åkte till stallet vid elva idag hem vid halv fem och sen dit ut igen och rida och fixa lite mer, hemma kl åtta! Började jobba kvart över så jag känner att kudden vore en skön plats just nu.

Jag på Isa, Fanny på Dockan och Josefin på Daimond gav oss iväg och badade med hästarna på kvällen, härligt både för dem och oss. Har foton även på detta även om jag var livrädd att min Ipohne skulle hoppa i vattnet den också.

Nä nu måste jag sova men ni har koll på läget i alla fall ;0)

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: Okej bra ju! :)

Tempus är efter Temperament 227 och Vesla Halsnaes ;D

2011-08-03 @ 22:01:06
URL: http://allroundtempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0