Dag 15 - Mina Drömmar

I dagsläget handlar mina drömmar mest om ett eget ställe, jag längtar så efter att kunna gå ut till hästarna när jag vill och bestämma allting själv! Foder tider, ordning, hur länge de ska vara ute osv.
Snart går ju flytten ner i lilla stallet och det blir mer som ett eget ställe i alla fall, med "egen" sadelkammer och inte så mycket spring.

Drömmarna i stort handlar mycket om körtävlingar, att man ska bli en bättre kusk kunna hitta "aha" känslan lite fortare och oftare.
Drömmarna sträcker sig också så klart ut på tävlingsbanorna, ett SM guld någon gång skulle sitta fint och även drömmen om att komma till de internationella banorna...
Just nu känns mina drömmar lite avlägsna och man får istället sätta upp mindre mål och delmål för att komma dit man vill.

I dagsläget när man inte har någon direkt tävlingshäst får det handla om att försöka utveckla sig själv som hästmänniska på andra sätt, man kan aldrig lära sig för mycket!
Jag försöker ta till mig olika saker från olika ställen för att sedan "mixa" det och göra mitt eget utav det.
Sedan får man jobba extra mycket, så att man har de där pengarna när dröm stället dyker upp :0)


Bild från Åsbo "tävlingen när allt stämde".

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0